Oh yeah

2009-12-03 | 21:18:56 | 0 Kommentarer

Ska nog lägga mig snart, ska upp klockan 6 imorgon!
Jag och Martin ska först dra och sola och sen motionssimma!
Riktigt duktigt må jag säga. Här ska börjas träna!
Är riktigt peppad faktiskt :)

Igår var en kul kväll!
Först gick jag på stan med Niklas och DD.
Kollade julklappar, DD köpte en finfin julklapp till
Eve och sen gick jag till Sara och då köpte Niklas till mig :D :D :D
Wihooooo.
Hemma hos Sara gjorde vi mat och sen kom även Nicke.
Strax innan 9 begav vi oss mot Hugo där vi mötte upp DD, Niklas och Eve.
Vi 4 gick ner till bowlingen medan Sara och Nicke satt där uppe :)
Jag lyckades göra strike två gånger!! Wiho :D Fast sen gick det utför haha.
Vet inte om vi gick vidare eller inte, tror dock inte det för det var rätt många
lag och bara 4 som gick vidare. Men vi hade askul och fick god välkomstdrink :D

Sen gick vi upp till Sara och Nicke och drack öl och pratade :D
Mysigt med tre par som sitter och skrattar och pratar och retas med
varandra, killarna mot tjejerna :D hihi.
Vid 11 drog DD och Eve för att hinna med bussen medan
vi andra drack lite till. Träffade några holländare.. Haha omg.
En av killarna pratade med Niklas och ba: is this your girlfriend?!?!?! really?! she is so beautiful!
osv osv. Och sa till mig att jag redan var så vacker och inte borde tatuera mig osv haha.
Sara sa att han såg lite ut som Martin och det gjorde han faktiskt, tyckte Niklas också :P
Dom var iallafall jobbiga och den äldre av dom som kom var persier och tog i mig hela
tiden och höll mig i handen hela tiden :S Liiiite jobbigt.
En av holländarna ville ha tre hejdåpussar av mig, för att man tydligen gör så i Holland,
not in Sweden! sa jag då. Haha.

Ringde iallafall pappa vid halv 1 som skjutsade hem Sara och Nicke till Sara
och mig och till Niklas hem till honom. Nicke var fullast av alla och satt i bilen
och sa att han ville känna Niklas kuk i munnen xD hahahaha, pappa bara skrattade :D

Niklas var ledig idag så vi kunde sova ut. Skönt. Mys i sängen
när man precis har vaknat är det bästa som finns.
Gud vad jag mår bra! Fan vad jag älskar't :)

Ska borsta tänderna och lägga mig i sängen och se på tv
och vänta på att Niklas ska ringa :)
Sen ska jag sova :)


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: