Mini-jul

2009-12-19 | 23:04:44 | 0 Kommentarer

Sitter hemma hos Niklas nu, lite senare än planerat eftersom dom blev
kvar lite längre i studion. Så blir ingen matlagning och filmmys ikväll,
får bli nästa helg, ikväll blir det bara gammal hederlig mys i sängen :D

Vi hade nyss julklappsutdelning, lite för tidigt hihi.
Jag fick den fina sidenrocken jag så gärna ville ha!!


Har på mig den nu och den är jätteskön och snygg <3
Häromdagen när jag skulle hänga upp en handduk på en av Niklas
garderobsdörrar råkade jag se Gina Tricot-påsen så jag fattade då vad jag skulle få.. Haha!
Av mig fick Niklas en svart slipover som han hade önskat sig :) Skitsnygg.

Imorgon ska vi åka till farmor&farfar och äta julmat med hela tjocka släkten.
Det bli min farbror och hans familj, min faster och hennes familj, några flickvänner,
och så vi; som blir 9 pers, Bella ska med men Niklas kan inte för han ska spela in.
Men vi blir iallafall över 20 pers! Ska bli riktigt kul! :) Har många kusiner på min pappas
sida som är ungefär i min ålder.

Nu ska jag stå och beundra min fina rock i spegeln ett tag medan Niklas duschar,
ha en bra kväll!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: