Mallorca!

2009-12-20 | 15:29:13 | 1 Kommentarer

Fick världens bästa julklapp av min farbror: I JUNI DRAR HELA SLÄKTEN TILL MALLORCA!
Bara vår familj är liksom 8 pers, sen min fasters familj 5 pers och min farbrors familj 6 pers :D
Är tydligen ett jättefint ställe i Mallorca som dom brukar åka till.
Kommer bli så jävla kul, helt jävla insane. Det är inte varje jul man blir bjuden på en resa till
Mallis.. Bara vår familjs biljetter kostade 46 000, och då är Mollies gratis. Är så jävla tacksam :D
Fy fan vad kul det ska bli :D

Nu är jag jättemätt på julmat men ska ändå ge mig på att äta lite knäck.
Sen ska jag ner på stan med mamma, mormor och martin och förhoppningsvis
hitta ett par skor.

HEIDO

Kommentarer:


Jess the Mess

2009-12-20 @ 16:10:35

Åh vad roligt :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: