Last Christmas

2009-12-08 | 14:05:53 | 0 Kommentarer

Såg precis dagens avsnitt av julkalendern. Julstämningen är på topp!
Sitter hemma hos Niklas och gör iordning mig lite smått, ska träffa min barndomskompis
Jessi kl 4. Ska bli skitkul, fika och prata gamla minnen från Jursla :) Haha åh
vad nostalgisk jag kommer att bli! Alla roliga saker man har gjort, allt bus hehe.
Sen ska jag hem och städa mitt rum! Det behövs verkligen. Fortsätter nog lite
imorgon, tror inte jag orkar med en storstädning ikväll.

Imorgon kanske jag drar och simmar också, får se :) Eller så blir det en promenix.
Känner mig mycket nyttigare nu för tiden, godissuget är typ lika med noll jämfört med förut.
Visst att jag alltid kommer älska godis, men absolut inte varje dag. Cola däremot
kan jag bada i :D Nam nam.

Det blir pepparkaksbak imorgon troligtvis, vi hann inte med det i fredags
och nu har mormor gjort en hemmagjord deg till oss :)
Ska höra med dom andra om imorgon passar bra.



Jag var nog ganska lik Nellie när jag var i hennes ålder minsann. Kanske inte den
bästa bilden att jämföra med eftersom det inte är Nellies "vanliga" smile, hon gör till
sig lite ;) Men tex på hakorna ser man ju en likhet :D Och håret, förutom att jag hade lockigt hår.
Åh vad jag önskar att jag hade det nu!
Nellie har alla syskons drag i sig tycker jag,
ser både Johannes, Julia och Martin i henne. Mollie är lite svårt att avgöra ännu :P

Nu ska jag fixa iordning mig samtidigt som jag lyssnar på julmusik :D

Just ja!! Fick en riktig chock när jag får ett sms kvart över 12 där det står:
Tja vill du knulla för 500 kr eller något
Liksom what?!?! Vem fan säger så! Och numret finns inte på Eniro heller.
Jag svarade nu på morgonen: Och du är?
Har en massa dryga saker att svara men vill veta vem det är först,
om jag är dryg kanske personen inte vill svara :P
Hoppas att det är någon som skämtar, annars är det en väldigt patetisk
och desperat människa. Niklas och jag skrattade åt det iallafall,
men det gillas icke! Läskigt att någon har tagit reda på mitt nummer...!

Wham! – Last Christmas - Single Version

Den här låten får mig iallafall på bra humör! :D

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: