Hurtbulle!

2009-12-04 | 09:27:34 | 0 Kommentarer

Fan vad fräsch jag känner mig nu! :D
Gick upp klockan sex imorse och packade väskan.
Jag och Martin tog cyklarna ner till Sol & Motion och la oss och sola.
Riktigt skönt. Sen cyklade vi till badhuset. Har inte badat sen jag var... typ 13?
Så kändes lite weird. När vi är ombytta och klara ser vi att själva äventyrsbadsavdelningen
är öppen, så vi börjar med att leka lite innan vi börjar simma :D
Blev träning det med, springa i trapparona för att åka rutschkana och hoppa omkring osv :D
Sen iallafall gick vi till stora bassängen och simmade, så himla skönt.
Kändes i kroppen kan jag lova. Bastade också, skööönt.
Skulle jättegärna vilja ha ett årskort! Så man kan simma ofta.

Nu ska jag göra en ordentlig frukost och se dagens avsnitt av julkalendern på Svt play :)
Tycker att årets julkalender är bra än så länge! Men såklart inte bättre
än när man var liten.

Ska ner på stan sen också och köpa lite grejer :)

Ciao!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: