GE mig jul!

2009-12-18 | 15:33:37 | 0 Kommentarer

Gud vad jag längtar till julafton!
Vill ha det nu nu nu! Nellie ringde mig förut (hon ringer mig minst en gång om dagen)
och sa att jag och Martin ska få en varsin bok i julklapp.. Jaha, det var den överraskningen!
Haha, småbarn alltså.

Igår gick jag på stan med mami och det var en riktig jackpot.
Vi köpte julklappar till mig:
  • ett par svarta/gråa jeans från Bik Bok (fick även ett par av mamma i samma modell
    och har nu 4 par av dessa. Skulle kanske få hennes andra par också :P love them)
  • en kickass snygg väska
  • 5-pack strumpor (välbehövligt!!!)
  • ett par svarta tumvantar

Får se vad tomten mer kommer med :D Efter stan gick vi hem i snöstormen
och strax därefter åkte jag till babysnutt. Gjorde skitgod knäck igår
som jag skulle ta med mig men glömde den såklart..
Får ta med den imorgon får då ska vi ha hemmakvällsmys med god mat och film :)
Skitlänge sen, vi är ju jämt ute på helgerna!
Men hör och häpna kära vänner... JAG SKA INTE UT I HELGEN!
För ikväll blir det filkmkväll med Sara & Nicke hemma hos Sara :)
Ska göra tacopaj och se film, mys. Fast vem vet, vi kanske hamnar på Hugo?
Haha man kan aldrig veta med oss. Men jag TROR inte det iallafall.

Sitter hemma hos Niklas, alldeles ensam. Han åkte iväg för att repa för en timme sen.
Grabbarna ska nämligen spela in en EP imorgon så det gäller att ligga i :)
Niklas fick hem skitsnygga pins idag:



Dålig kvalle, men skitsnygga är dom :D Ska jag sätta på min nya väska!
Den mamma köpte igår då, ska få en till väska i julklapp :D Skitsnygg den med.

Nu glömde jag bort var det var jag skulle skriva.. Just ja!
Niklas är och repar och jag sitter här, ska snart hoppa in i duschen.
Kan inte åka hem förrän efter 5 eftersom mitt busskort inte gäller förrän då
på vardagarna. På helgerna fungerar det när som.
Men nu ska jag tajma finspångsbussen som S och N sitter på vilket blir ca 10 i 6
vilket betyder att jag kan åka härifrån circus 20 i. Men åker nog halv...
Ni skriver väl upp det här? .. för att vara säker på att jag tajmar dom.

Nae här kan jag ju inte sitta naken och dan - nu ska jag duscha!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: