Eyeliner and cigarettes

2009-12-11 | 13:54:55 | 0 Kommentarer

Jag har blivit helt besatt av sången som Nova sjunger i avsnitt 9 av julkalendern.
Så himla fin! Har spolat tillbaka och spelar om den hela dagen ungefär.
Och gått runt och sjungit på den medan jag diskade :)
Ni måste bara lyssna på den! Spola fram till 01:15 :)

Sitter hemma hos Niklas som åkte till Ängelholm för ett par timmar sen med bandet.
Saknar honom redan :)
Dom har spelning på Gottwalds ikväll, skitkul för dom! :)
Pappa kommer och hämtar mig om en stund,
då ska jag hem och bada och bli en anständig människa igen,
känner mig lite skabbig, hehe.
Ikväll ska jag, Sara och Nicke göra tacos och sen förfesta
lite, sen blir det Hugo! Pepp :)
Blir nog Hugo imorgon också eftersom alla ska dit då,
kul när det är många man känner som ska ut!

Igår gick jag och Sara på stan och shoppade loss rejält!
Jag köpte:
  • ett kort kavaj med korta ärmar, skitsnygg!
  • en axelbandslös leopardtopp, också skitsnygg
  • ett enkelt svart linne, man kan inte ha för många
  • en deodorant
  • julklapp till mamma
  • julklapp till Niklas
Sara köpte också snygga grejer, bla en jättesnygg skinnväst som jag också är sugen på,
får se om jag önskar mig den i julklapp.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: