1 december

2009-12-01 | 09:21:51 | 0 Kommentarer

1 december idag. Sjukt vad tiden går snabbt. Och snart är det jul!
Mysigt. Måste börja köpa julklappar snart, så fort jag får pengar vilket
borde vara snart. Älskar att köpa julklappar :)
Såg inte julkalenderna imorse så den måste jag se ikväll!!

Niklas sov hos mig inatt. En riktig tröttis var han som somnade framför tv:n
vid 9 hihi. Fast han vaknade till íbland. Vi såg på Ullared, vår favorit haha.
Och så var Markus Krunegård på Faddergalan. Åh så bra.
Jag har sovit rätt dåligt inatt, pga av att jag är förkyld. Skitjobbigt!
Vaknar av att jag måste snyta sig, av att jag är hostig och sen kan jag inte ligga
hur som helst för då blir det som ett tryck i näsan och jag kan inte andas. Åhh.
Sen sov jag med blött hår också, vilket inte är så skönt. Kallt och uschligt.

Nu har plutten gått till skolan och jag har pussat hans mjuka läppar hejdå.
DA idag 13-15 men känner mig inte så pigg på att sitta där och hosta och snora.
Får se senare hur jag känner.
Nu ska jag äta lite frukost och sen lägga mig i sängen.
Kanske se någon film.


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: