Y0

2009-08-15 | 16:04:01 | 1 Kommentarer

Tjolahopp!
I torsdags var jag och Niklas bara hemma och hade det mysigt.
Låg i sängen och pratade i flera timmar och hade det jättebra.
Sen satte vi på tv:n och ser till min glädje att dom visar Cry-baby :D
Har velat att Niklas ska se den jättelänge, så nu äntligen fick han göra det :)
Hihi. Sen somnade vi sött.

Igår hade Niklas spelning i Folkets hus i Finspång.
Så jag pallrade mig dit med bussen för att se my loverboy.
Lika bra som vanligt var dom, blir jätteimponerad när jag ser dom!
Och Niklas sjöng lite, assexigt hihi.
Sen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra.
Alex skjutsade oss till Niklas farmor och farfar som är i Tyskland där vi tog lite alkohol hehe.
Sen åkte vi vidare till Malin som hade poolparty.
Klockan var nu ca 10 på kvällen så folket var redan berusade och glada!
Vid 12 drog vi vidare in mot centrum. Evelina dog in mig på Ettan där hon bjöd mig på två öl :D
Sweet! Sen drog vi ut och mötte DD och Niklas, och när vi var påväg hem mötte vi Bränna som sa att vi skulle
följa med till KM:s replokal, vilket vi gjorde. Satt och drack och umgicks,
sen fick Evelina och jag för oss att klättra upp på taket :D (Därav alla mina blåmärken jag har idag)
Vi ropade upp Dava också. Sen klättrade vi ännu högre och satt vid kanten och drev med alla som gick förbi :D
Just då kändes det som en jättebra idé att kasta sig ut till lyktstolpen som stod kanske 2 meter ifrån på gatan,
men något i oss fick oss att förstå att det inte skulle sluta med att vi gled ner som graciösa brandmän som vi trodde.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Känner mig rätt seg så en hemmakväll är välkommen.
Imorgon blir det middag hos mormor och morfar, härligt :D


Kommentarer:


Rasmus

2009-08-16 @ 22:52:12

hur många gånger har du inte sett den filmen nu XD

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: