Estockholmo

2009-08-27 | 11:54:08 | 0 Kommentarer

Nu ska jag inte vara sådär jobbig,
ska försöka göra ett kort inlägg haha.

Jag har redan shoppas upp ca 2000 av min lön. Men tjänade mer än vad jag trodde,
10 000.. Plus 2000 som jag ska få av mamma och mormor. Så jag kan unna mig lite lyx!
Igår var jag och Niklas i Stockholm i det underbara vädret.. Haha. Regnet verkligen öste ner!
Vi fick skjuts upp av Ralf och Berit (Niklas farfar och farmor), vilket var skönt :)
Det första vi gjorde när vi kom till Stockholm var att gå på paraplyjakt!
Gick först till Åhléns men det var ingen där som föll mig i smaken.
(Niklas fick 200 kronor av sin farmor och skulle köpa paraply men sket i det haha)
Vi gick till H&M, och ja, jag gick ut där ifrån med ett snyggt paraply,
men även en BH, ett par trosor och en eyeliner. Såg ett par supersnygga skor som
jag suktade efter och Niklas sa:
- Ja för dina andra 29 skor behöver ju verkligen sällskap!
Haha :D

Sen gick vi till Sivletto. Underbara Sivletto! Där skulle jag kunna bo. Alla fina kläder, åh.
Jag köpte två exotiska hårblommor (varför nöja sig med en?), pomada och en kam till Niklas babe
i förtidig födelsedagspresent.

Sen bokade Niklas (som är sexigast i världen) om sin tatueringstid.
Då slutade det regna och solen tittade fram vilket var skönt!
Jag köpte en fotoram på en gullig butik som heter In&Finn.
Den är svart och så står det Love story i vitt, ska ha en bild på mig och Niklas i den :)

I tisdags köpte jag även
  • en skinnjacka
  • ett par jeans
  • ett puder
  • en sminksvam till foundation
  • silkesdroppar till håret
  • värmeskyddande kräm för håret
  • ett nagellack
Ska in till stan idag igen och träffa Sara. Är rädd för att det kommer bli en del shoppande idag också haha!
Ska iallafall köpa ett till par jeans, och kanske blir så att jag köper mobil idag.
Sen ska jag och Martin till pappa och träffa lilla Mollie! Wii :)

Nu ska jag och Niklas laga mat, ciao!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: