-

2009-08-24 | 15:22:42 | 1 Kommentarer

God eftermiddag. Stannade kvar i Niklas säng imorse när han pös till skolan.
Vid halv 11 kom Sara en sväng och sen cyklade vi in till stan och träffade Stalla.
La undan en skinnjacka som jag ska köpa imorgon, kostar bara 499:-så det blir ett kap :)
Provade även jeansleggins som jag ska köpa imorgon :D Och smink osv osv osv.
Haha ska verkligen försöka hålla i pengarna!

Imorgon ska jag förmodligen köpa mobil, stör ihjäl mig på den jag fått låna av Martin eftersom min är död.
Har inte riktigt bestämt vilken jag ska köpa än, får väl prata med dom inne på 3 imorgon.
Ska fortfarande ha abonnemang, 3 såklart. Tycker det är det bästa och alla i min familj har det, tom min mormor haha.
Lite störande att Niklas inte har det dock! :@ Men han har kompisar som har det så får väl ringa någon av
dom om han leker med dom och jag känner mig extra snål haha.

Just nu funderar jag på dom här söta:





Får se imorgon helt enkelt :)
På onsdag blir det Stockholm lite spontant sådär. Niklas ska upp dit
och boka om sin tatueringstid till en annan studio, hittade en tatuerare han hellre ville ha :)
Så ska få tillbaka de 500 kronorna han betalde i förväg och betala det till den andra studion.
Han frågade om jag ville hänga med och klart vill jag det :D Får skjuts upp av Niklas farmor och farfar
som ändå ska dit och sen vidare till Åland. Sen blir det buss hem :)
Haha då kan jag spendera min lön ännu mer! Haha gud jag känner mig själv, jag kan inte rå för
att shoppa så fort jag får pengar! Men det värsta är ju att slösa på typ mat och godis och läsk tex.
Så ska försöka att inte spendera så mycket på det :P

Nu ska jag ta en cigg och sen vänta på att min bror ska komma hem från skolan,
han hade en liten överraskning! Jag hoppas på cola!!


Kommentarer:


Jess the Mess

2009-08-24 @ 22:36:10

Den guld/rosa är söt tycker jag.. Fast samtidigt lite ful. Blir kluven :P

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: