Skoldag.. NOT

2009-08-18 | 14:44:41 | 0 Kommentarer

Niklas kommer snart hem från skolan och här sitter jag.
Hemma hos honom. UTAN att ha varit i skolan. Skit weird!
Saknar den första skoldagen. Första skoldagen i 3:an speciellt.
När man får träffa alla igen, se hur alla ser ut.
Prata massa skit. Första skoldagen är ju så kort ändå liksom.
Ta en fika efteråt. Åh. Och nu när det är så fint väder också.
Men jag klagar ju inte på att bara vara hemma och chila heller.
Det sitter inte helt fel. Men om några veckor kommer jag nog tröttna.
Och längta jättemycket tills nästa år när jag ska börja plugga.
Konstigt det där.

Nu ska jag sätta mig i solen och ta en cigg.
Undra vad jag och baby ska hitta på, älska kanske?
Först kanske laga någon mat. Sen borde vi dra ut i solen!
Mysigt :)



Mitt hår är riktigt långt nu alltså.
Lika långt som mitt löshår, som jag inte använder :P
Ska spara ännu mer, wii :)

Ut i solen var det ja, ciao!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: