I’ll seek you out, flay you alive

2009-08-13 | 22:44:10 | 0 Kommentarer

God kväll. Sitter med Niklas bredvid mig som ritar lite :)
Har precis spelat lite Mafia Wars, på Facebook. Största nördarna är vi haha!
Sara åkte hem halv 7 och då satte jag igång med att storstäda Niklas rum :)
Dammade, vek kläder och la in i garderoben, plockade undan grejer och dammsög.
Sen tog jag tag i det stora diskberget vi har byggt upp.. Så nu är det borta :D
Efter att jag hade varit så duktig la jag mig i badet med tända ljus och lyssnade på musik.
Härligt! Sen kom Niklas hem och blev jätteglad :D Han hade sagt innan han åkte att han verkligen borde
städa. Så nu slapp han det :D Har städat hans rum innan också, varför är det mycket roligare att städa någon
annans rum?? Hatar att städa mitt eget :P Konstigt det där.

Imorgon följer jag antagligen med Niklas till Finspång och kollar på deras spelning.
Måste be pappa om pengar bara hehe :) Kanske blir party efteråt.
Niklas är inte så pepp på att supa så vi får se :)

Nu fryser jag om fötterna och har ont i nacken.
Sängen nästa!
Ciao!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: