I take my twist with a shout

2009-08-20 | 13:47:27 | 2 Kommentarer

Igår efter att jag, Sara och Niklas hade kollat på fyrverkerierna ringde pappa och sa att
bebisen kan komma snart. Min styvmamma har börjar få värkar, men dom har inte åkt in till BB än.
Han ringde imorse också och sa att bebisen kommer förmodligen inom det närmsta dygnet,
så jag sitter och vaktar telefonen (i studen jag skrev det kom jag på att USB-sladden sitter i =
ingen kan ringa, så drog ut den direkt haha) eftersom pappa kan ringa när som helst och
då är det bara att åka och vara barnvakt åt mina syskon. Vill att lillplutten ska komma snart
så jag får gosa med den! :') Så puttinuttigt. Jag och min lillasyster som är 13 ska vara barnvakt åt
våra småsykon Johannes 10 och Nellie 4. Vi lär ju inte kunna sova iallafall om dom åker in på natte,
lär sitta uppe och snacka skit om vara nervösa haha. Minns hur det var när Nellie föddes hoho.

Idag har jag ännu en gång känt på hur det är att vara arbetslös och skollös.
Men egentligen är jag ju inte arbetslös? Iallafall inte i två veckor till.
Ska jobba en gång till vad jag vet iallafall..
Men hur som helst, har bara varit hemma hos Niklas idag. Hade tänkt åka hem när han gick till
skolan, men han tyckte jag skulle stanna här och se Night at the museum 2. So I did,
eller har inte riktigt sett klart den. Rolig är den! :D
Sen har jag duschat, sett på tv och suttit på balkongen.
And that's pretty much it. (Mycket engelska blir det här märker jag)
Tror jag kommer bli rätt rastlös efter ett par månader, men men.
Får se det som en lång semester! Måste ju vila upp mig innan jag börjar skolan igen hallåååå.


Man hinner ta ganska många bilder när man är hemma..

Snart kommer Niklas hem, så då kan jag ju retas med honom lite hihi.
Får se vad som händer idag, måste ju som sagt vara barnvakt, vet dock inte när..
Får se om det blir någon Augustifestival för mig idag,
Sara och jag planerade att dra ner till stan men nu vet jag inte hur det blir.

Nu ska jag lyssna på Pussycat Dolls och skaka lite rooompa
Ciao!

Kommentarer:


Kittie

2009-08-20 @ 14:12:04

din jävla svikare :'( ;)
Rasmus

2009-08-20 @ 21:13:07

sötunge :'>

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: