Förgrymmade onge! :'D

2009-08-18 | 19:02:36 | 0 Kommentarer

Ha ha ha, bus Niklas har varit i farten och ändrat i det förra inlägget.
Gissa vad?
Precis, "Undra vad jag och baby ska hitta på, älska kanske?"
Hahaha stupid boy! :) Han är inne på min Facebook och busar också,
domma lilla onge! Vi lagade iallafall våran specielitet; kycklingspett.
Med kroketter, tzatziki och sallad. Fan vad gott det var!!
Sen gjored vi även en milkshake som vanligt, haha. Banan igen, och det är fan nr 2
på listan! Mhmmm. När vi skulle gå och göra milkshaken, såg vi kycklingspetten ligga framme,
och Niklas sa: oh nu vill jag ha mer. Så kollade vi på varandra och började skratta
och gav varandra menande blickar om att vi borde hugga in! Men någon måtta för det vara!
Vi höll oss till shaken istället :D
Om ett tag kommer Denna in till stan, så då ska vi träffa honom.
Ikväll sover vi kanske hos mig för första gången på evigheter :P
Men jag har en mini-säng, så vi brukar undvika det.

Imorgon ska jag träffa Sara, hon städar hennes fd låtsaspappas lägenhet,
och han har flera säckar med pantburkar och flaskor som hon fick om hon pantade,
och så var hon snällast i världen och sa att om jag hjälper henne,
får jag halva cashen :D Yeah. Sitter ju aldrig fel!

Nu ska jag se Miami Ink med Niklas om ligger i sängen och ropar på mig :)

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: