Beat it creap

2009-08-12 | 12:57:14 | 3 Kommentarer

Har inte jobbat sen i söndags, riktigt skönt faktiskt.
Ledargruppen som gör scheman har semester. That's why.
Jag klagar inte! :D
Längtar tills lönen kommer denna månad, caching!

Igår såg jag och Sara på en av våra gemensamma favoritfilmer: Cry-Baby.
Se den! En film som ska utspela sig på 50-talet
med bland andra en ung Johnny Depp och snygga Tracis Lords.
Gud, kläderna och frisyrerna är så snygga!





Vaknade upp hos Niklas för en stund sen, vi ska snart göra tacos, smask smask.
Och sen ska vi göra ännu en milkshake :D Våran fjärde under de senaste dagarna.
Vi har gjort banan, ananas, choklad och idag blir det jordgubb :D
Än så länge har choklad varit min favorit, med chokladsås i och grejer!
Får se hur jordgubb placerar sig på smaka-bäst-listan!

Idag vet vi inte riktigt vad som händer, finspångspojkarna kommer kanske inte to town som vanligt :)
Lite tråkigt väder bara.

På söndag ska jag och Niklas på middag hos min mormor och morfar :D
Inte bara vi, utan även min kära kusin Eddi och hans flickvän aka min kära vän Tora :D
Så det blir parmiddag ftw :D

Nu blir det morgoncigg och sen matlagning,
ciao bella

Kommentarer:


Tora

2009-08-12 @ 13:35:07

aah hahah när middagen serveras säger vi ba "asså jättesnällt att vi fick komma men om alla bara kan gå så vi fyra får vara ensamma. Tack!"
julia

2009-08-12 @ 15:09:33

tack sötnos för din kommentar <3
Rasmus

2009-08-13 @ 05:58:11

crybaby är en klassiker :'> de som inte sett den skäller man lite på, pga av kult-statusen

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: