Älskade lilla Mollie

2009-08-25 | 22:30:39 | 1 Kommentarer

Nu är hon äntligen här! Efter ett akut kejsarsnitt är Mollie här och mår jättebra trots omständigheterna :)
Bebisen visade sig vara en liten flicka istället för en pojke som vi alla trodde.
Hon är världens sötaste och jag är världens stoltaste storasyster!


Lilla Mollie. 3370 gram och 50 cm lång.

Det känns konstigt att tänka att detta är min lillasyster. Denna söta saken
kommer jag ha ett band till hela livet.


Så liten och oskyldig.


Det blev lite ledsamt ett tag :')


Hålla Martins finger och snutta på nappen hjälper då!

Nu ska jag leva lite till på detta lyckorus och krypa ner hos världens bästa pojkvän.
Imorgon drar vi till Stockholm över dagen :)
Ska skriva om hela gårdagen då jag och Julia knappt sov en blund efter allt ringande.
Men det gör jag någon annan dag, natti natti.

Kommentarer:


Jess the Mess

2009-08-26 @ 14:06:09

:D <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: