Above the clouds

2009-04-16 | 08:20:25 | 1 Kommentarer

Morning!
Igår åkte jag som sagt till Niklas. han ringde och sa att spårvagnen skulle gå halv 10.
jag tänkte inte på att kolla upp det själv utan litade på min kära pojkvän.
ser lite Grey's Anatomy och lyckas slita mig och gå till spårvagnen, i god tid.
men stressade ändå ner ifall den skulle gå lite tidigare.
men när jag kommer ner, halvt anfådd, står det att den går om 22 fucking minuter! xD
så ja, det var bara att sätta sig på bänken mitt i stan och vänta och röka för att hålla sig sysselsatt.
pratade med bebi på msn som sa förlåt flera gånger och frågade om han skulle ringa,
men jag hade lite batteri på mobilen så det var ingen bra idé eftersom jag måste smsa honom när jag kommer fram
så han kan gå ner och öppna porten åt mig.
när jag suttit där ett tag kommer en full gubbe (notera mellanslaget, alltså inte fullgubbe, utan en full gubbe) och tar mig på benet och säger: ring mig sen! ööh, skulle inte tro det va tänkte jag och blängde lite på honom. då säger han: jag skojar bara gumman, det vet du. creep! som tur var kom spårvagnen ganska snart och jag fick komma in i värmen och hem till Niklas.

Nu sitter jag hemma med drygt en timma till godo. börjar 9:40, Niklas började 8 så fick åka hem när han åkte till skolan,
så kan slappa litet ett tag. sen sminka mig.
frukost borde jag äta också!
ciao!

Kommentarer:


wasmus

2009-04-16 @ 17:50:16

:> älska full gubbarna D: dock tar de aldrig på mig .__.



men amanda röker du på heltid nu D: ? inte bra(säger han som slutatde i onsdags)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: