You saved my life

2009-04-21 | 20:31:10 | 1 Kommentarer


My teen angst drove me to hurt myself,
And I made you watch
Oh, the pain I must have caused,
But by staying around you saved my life
saved my life

Det finns två människor som räddade mig när jag trodde att det var slutet.
Det är min bästa vän Sara och min pojkvän Niklas.
Sara har varit med när det egentligen började,
när det blev som värst. hon stannade vid min sida hela tiden,
och bar mina problem fast hon hade egna.
jag försökte hjälpa henne också,
men det är svårt att hjälpa någon när man inte ens kan hjälpa sig själv.
så var det nog för oss båda, så det var svårt att ta sig framåt.
men vi klarade det, trots all skit. vi tog oss upp,
och det har varit det bästa som hänt mig.

Niklas kom in i mitt liv när jag precis bestämt mig för att kämpa för att må bra.
jag valde livet.
då fanns han där, och gjorde allt så mycket lättare,
även fast han kanske inte visste det själv.
jag blev förundrad över hur lätt det var att prata med honom,
hur bra han var på att lyssna och att han kunde öppna sig för mig också.
jag blev kär i honom, även fast jag egentligen inte borde. inte då.
när han tillslut blev min, fick jag uppleva något jag aldrig upplevt förut.
riktig kärlek. och jag har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv.

jag har världen underbaraste personer i mitt liv,
och jag skulle göra vad som helst för dom.
you're the reason I'm still alive.
tack.

Kommentarer:


Kittie

2009-04-22 @ 16:06:46

åh, finaste amanda! du här räddat mig med!

jag älskar dig <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: