It always comes back to you

2009-04-29 | 17:18:24 | 0 Kommentarer

Det slog mig idag; gud vad skönt att äntligen bli lämnad ifred.
inga snokar bilddagböcker längre heller.
tack! kanske alla mina håninlägg har hjälpt?
kanske har verkligeheten hunnit ikapp dom.
ingen vinner någonting på att vara falsk, på att försöka förstöra för andra,
förutom en själv.
för om man innerligt försöker förstöra en annan människas lycka,
är det egentligen ens egen man förstör.
och det är kanske det dom har insett.
bra för dom, och bra för mig!

äntligen kan jag njuta fullt ut av mitt liv och min kärlek,
HELT utan något i vägen.
Sara brukar säga att jag är den som minst förtjänar
att vara olycklig efter allt jag har varit med om.
och jag njuter av varje sekund jag får andas utan att det gör ont.

imorgon är det valborg,
och jag ska vara med Niklas :)
först kolla på grabbarnas spelning,
sen festa någonstans.
och sova hos Niklas farmor och farfar,
som inte är hemma.

nu ska jag snart se på Grey'sreprisen och göra iordning mig,
sen åka till Niceass.

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: