Hit me with your best shot

2009-04-28 | 22:19:33 | 1 Kommentarer

Dagarna bara flyger förbi.
vilket är skönt, eftersom det betyder att studenten är nära.

idag var första gången på Ung idag för mig och Sara, som också hoppade in idag.
halva kursen har gått, men vi är ändå på samma nivå som alla andra typ..
dom är sena med inlämningar och inte ens hälften har gjort provet de har haft,
eller så blev de inte godkända.
positivt för oss. dock inte att klassen är helt störda i huvudet.
skriker och har inte respekt för våran lärare what so ever,
som faktiskt är snäll nog att ha den kursen för oss som behöver extra poäng!
efter en kvart ropar någon: när får vi rast!
när lektionen är två timmar. sen härmar de hennes finlandssvenska,
medan de själva bryter på bosniska eller vad det nu kan vara.
dubbelmoral?
finns typ 3 normala. resten är "hej kolla på mig jag behöver uppmärksamhet", och sånna
människor har jag fått nog av i mitt liv.
Livet går inte ut på att synas och höras mest.
Mår illa av människor som måste skrika för att folk ska lägga märke till en.

var på stan med lillebror idag också.
kollade lite och så.
har ju hittat min studentklänning som sitter som en smäck :)
sen har jag hittat svarta balhandskar på Glitter också!
hade först tänkt köra på Tradera,
eftersom jag sett att det finns där,
men det blir billigare på Glitter :) 129 :- spänn bara,
sa det till mami idag så ska få dom någon dag framöver :)
gud vad jag längtar!

Snart kommer Niklas hit,
hoppas han inte vill ha nattmacka som han alltid vill ha när han kommer till mig sent,
för vi har bara rostbröd och jag orkar inte rosta :(
ja, jag är hemmafru. höhö
äsch han kan säkert göra själv om det är så.
börjar halv 11 imorgon, GREAT.
just ja, City Gross ringde,
bestämde 3 dagar som jag ska jobba,
räknad ihop det till 19 timmar vilket blir en jävla massa pengar
med semesterersättning och ob-tillägg :D
money feels good :D

nu kom Niklas och han hade redan ätit,
woho!
så nu ska vi mysa :)
ciao!

Kommentarer:


Rasmus

2009-04-28 @ 23:17:12

naw :'D Amanda, hemmafrun.. ligger lite i smaken faktiskt :'D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: