CHERRY IS IN DA HOUSE!

2009-04-04 | 13:07:06 | 1 Kommentarer

Sitter hos pappa nu med Nellie :) vi har nyss vart och letat efter troll haha ;D
pappa och martin är och köper jord.

igår blev det utgång med trevligt folk :) baby var i finspång och egentligen skulle vi sova ensamma
men han sa att han sakna mig så mycket så han åkte hem :') så jag gick hem från hugo vid ett och mötte baby
eftersom jag hade blivit knockad i ögat av saras ben :P och innan det ramlade jag¨på en cykel som låg på marken xD
hahaha blev lite för mycket av det goda på förfesten :P
så niklas kom till hugo och vi traskade hem till mig och sov.
men inatt ska vi försöka sova ensamma haha :P måste packa och sådar för imorgon åker vi!!!!!! :D
åh min baby är så fin och skickade massa sms hela tiden och ringde 2466 gånger :'D
och fick prata med Louise med hehe.

nu måste jag ge Nellie all uppmärksamhet haha. undra vad vi ska hitta på.
julia kommer nog också :)

Cherry


Kommentarer:


wasmus

2009-04-04 @ 16:08:22

letat efter troll :O där ser man XD

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: