You make me think that I can fly if try

2008-09-06 | 14:33:55 | 2 Kommentarer

hemma hos mamma nu.
ensam. skööönt.
Nellie följde med in till Lisa och hämtade mina grejer förut :D
hon var blyyyyyg. Lisa alltså ;D haha nää.
Nellie såklart. mohaha.

Nu ska jag nog bada. kan behövas. skrubba bort skammen haha.
nää, skrubba bort sprit, rök och spylukten. naevars, jag luktar faktiskt inte!
...hoppas jag :P
jag minns inte så mycket från resan hem. bara att chauffören sa att jag skulle säga till om
jag behövde spy :P

mamma är besviken på mig för att jag röker.
feströker.. ehe.
men sa att jag inte ska det mer :P

ska till Niklas sen.
bara för att han sa att han har chips!
hihi. nä, inte bara.
men det är ju ett plus! :D

Cherry

Kommentarer:


2008-09-08 @ 21:11:57

ja precis Amanda, och Susanne blir besviken på Eddi om han röker, du ser - det är ett mönster

2008-09-08 @ 21:12:30

hihi

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: