We had fire in our eyes, in the beginning.

2008-09-01 | 23:14:11 | 0 Kommentarer

Jag saknar att prata med Joakim.
Jag saknar att prata med Ida.
Vart är ni?

Sleazed  01:sep, 22:40
hej är du en vampyr? :)


mitt bland alla tårar dyker detta PM upp.
trodde jag skulle dö!
så himla roligt!

jag svarade att det var det sjukaste jag har hört. och han trodde att jag blev arg eller något, för han refererade bara till mitt namn (BabyDracula). han visade sig vara jättetrevlig! :D


Sleazed  01:sep, 23:09
haha fan va bra xD ^^ aha jag har aldrig hört dom! är dom bra? :) antar att dom är bra annars skulle du väl knappast valt namnet :) ^^ yaay :D ^^ men jag tycker du ser väldigt speciell och vacker ut :) och det är ju ovanligt :) ^^


jag längtar till imorgon.
vet egentligen inte varför.

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: