Slow me down.

2008-09-01 | 19:58:29 | 0 Kommentarer

Jag kommer nog drive myself mad snart. tankarna går på högvarv i huvudet. jag kan inte sluta fundera på exakt hur det var. vad som sagts, när var hur. jag hatar att inte veta. varför kan jag inte bara låta det va? suck. ibland blir jag trött på mig själv.

Aiden kommer till Sverige igen 25 oktober. så jävla bäst. Sara söt och jag ska dit. puss på det liksom.
och idag sa Vicky att på torsdag är det två veckor kvar till Coldplay!! gaah! jag tänkte typ att det var flera veckor kvar, känns som det! men icke då! woho. det kommer bli så jävla underbart! åh åh åh. längtar.

Idag var jag och Vicky på soc! moahaha. ska göra ett arbete på Samhällskunskapen om socialen.
så vi gick dit, och resan dit var ju, ehm, ja, hahaha. vi gick och babblade i ett! och överdrev östgötskan också!
ojojojojoj. blev som på arvika, vi blev psykiskt trötta på att höra oss själva!
så när vi kommer fram till skolan mot maten bestämmer vi oss för att vara tysta ända fram till matsalen.
ja det gick ju bra.. haha.
Imorgon slutar vi halv 12, sooooft. har bara två lektioner också. najs bajs.
jag möblerade om i mitt rum förut, är rätt nöjd! det är bra att möblera om ibland, för då städar man å ordentligt ;D
typ dammsuger under sängen o så. hoho.

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: