Red hot

2008-09-26 | 18:51:59 | 0 Kommentarer

sitter hos pappa nu. den sega datorn. öhö.
ska hem till mami snart. ska bli skönt. bara vara hemma liksom.
ska kirra läsk också, mohaha. ovanligt?? NOT
undra om det är något bra på tv:n. hoppas.
lär ju dö av tristess. är partysugen! vill gå uuuuut.
men ingen kan ju typ :( och jag är pank och behöver de pengar jag ev. kan få tills imorgon.
kulturnatten och grejer.
haha så där sprack det liksom.
men nästa helg, eller vad säger ni tjejer?!

Vicky bokade tatueringstid idag, woho!
och jag ska få följa med då :D baaaara jag! för det har hon lovat :(
hihihi. och hennes mamma ska tatuera hello kitty, varför kan inte min mamma också
vara coooooool. och inte så anti liksom.
blev assugen på att tatuera mig nu alltså, mer sugen än vad jag var innan!
vet lite jag vill ha och på vilka ställen, men hm, är inte säker.
har ju ingen brådska direkt, så bara att tänka på haha.
men vet att jag vill ha körsbär iallafall, det är ju ett måste för Cherry!

är lite irriterad på folk som inte ser att de själva också måste få ur arslet ur vagnen.
jag trivs med livet just nu så varför förstöra det? :)
jag har underbara vänner och en underbar pojkvän,
och dom som inte vill se mig lycklig behöver jag inte i mitt liv.
jag är så trött på att hela tiden behöva oroa mig för att folk inte ska tycka om mig.
jag är så trött på allt snack som påminner om den jobbiga delen av mitt liv.
jag orkar inte ha någonting med det att göra!
jag vill leva i nuet och det tänker jag göra.

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: