Put me in your pocket

2008-09-13 | 15:14:43 | 0 Kommentarer

Har inte så mycket för mig, sitter och läser gamla blogginlägg.
hittade det här från den 25:e juli och fick ont igen.

"det kanske är själviskt att säga att man inte har någon anledning att gå upp på morgonen,
det sårar nog dom som bryr sig om en och har en stor del i ens liv. men ibland spelar det ingen roll om man har tusen bra anledningar att ta sig upp, för bara det finns en anledning att inte gå upp, kan den hålla en kvar.
det är som ett pussel, saknas en pusselbit är inte pusslet fullständigt.
det negativa slår ut de posivitva.
ibland har man en tendens att fokusera på det negativa. man ser inte det positiva. vilket är synd.

jag vet att jag har tusen anledningar att gå upp på morgonen,
men mitt pussel är inte fullständigt.
"

är nog ingen, eller kanske nån, som förstår vad jag skrev om.
men jag gör.
och jag borde inte tänka på det längre.
och det gör jag egentligen inte,
för mitt pussel är fullständigt nu.

är inte arg på mamma längre.
för jag vet att det är mitt fel.
och hon ska gå och köpa godis till mig nu också,
vem kan vara arg då?!
min mamma är bäst även fast hon gör mig ledsen ibland.
jag orkar inte sitta och deppa över allt,
det har jag absolut ingen lust med :)
tänk på barnen i Afrika!


jag & sara söt innan fotograferingen.
ska tatta mer bilder sen.

peace motherfuckers!
Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: