Pick a doll

2008-09-15 | 18:57:51 | 1 Kommentarer

Hej hopp i lingonskogen!
Idag pallade jag inte att gå till skolan. det gjorde inte baby heller. busigt värre.
så vi va hemma istället. mycket mysigare.
när jag kom hem gjorde jag tacopaj!
alldeles själv.. NOT. the whole famile hjälpte till :'D
fast jag gjorde mest.. NOT :(
och igår hos nusse (hahahha!) fick jag tacos, så det blev liksom tacos på tacos!
(istället för tårta på tårta höhö)

Snart ska mamma kolla igenom mitt hår..
efter löss. fy fan. dumma nusse :(
hahaha jag börjar typ asgarva varje gång jag skriver nusse. hahaha.
Och hahahaha min mamma är rolig.
jag: niklas har löss
mamma: vart..?
jag: i håret!

hahahahahahah. omg.
nu började det klia för jag skriver om det haha.
i håret alltså! maha.

Jag trpr jag har kommit in i en Hole-period! najs bajs.
lovelovelove.
och snart är det Coldplay. pepp!
jag är kissnödig typ hela tiden. asjobbigt.
typ kissar aslite varje gång. sen går det 2 minuter så är jag kissnödig igen.
nu blev det lite kiss i det här inlägget, så kan ju prata lite bajs också nu när jag är igång!
bajsbajsbajsbajsbajs.

Cherry

Kommentarer:


2008-09-16 @ 20:28:05

Åh.. Jag har haft löss när jag var liten, aldrig kännt mig så äcklig, jag bara lipade hela tiden :P Hoppas du inte har fått nåra! <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: