One lie tells a thousand stories

2008-09-16 | 19:59:52 | 0 Kommentarer

Nu har söthamstern kommit hoho. den ska jag pussa på hela tiden!
snart börjar Idoooool. det ska ses. i väntan på babe.
har druckoit cola idag igen, maha. som mamma sa, jag är colaman!
me loves it! flåt för det då :(
jag trodde Dixie kissade på mig förut :O det kändes så.
men det gjorde hon inte :D
det är inte kul när folk kissar på en :(
jag är trött, så jag kommer säkert bli sådär övertrött och flamsig inatt
som jag var sist niklas sov här. hahaha. och göra misslyckade försök att skrämma honom :(
"den där lådan brukar rulla ut sig själv.." hahah så jävla dålig.
hahahaha. jag vill ha mer cola ;(
sen är de ju Vem kan slå Filip & Fredrik. YÄY.
imorgon ska vi till konstmuséet ._. har ju redan varit där.. blöööh.

hon den där trevliga tjejen på helgon skrev också att jag "verkligen lyser" och "verkar ha en bra personlighet". sweet!
tänk att det kan finnas sånna gulliga människor :)

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: