Maybe one day she’ll be her own

2008-09-11 | 16:38:27 | 0 Kommentarer




jag har jätteont i huvudet. och känner mig nästan febrig :O
fast tror inte jag har feber. men ändå. synd om mig!
och min högerhand är iskall :O måste bada snart!
men jag har fastnat här haha. brukar bli så.
mamma sa att jag skulle få godis när hon kommer hem, wiho!
kanske är det jag har; godisabstinens! som gör att jag får ont i huvudet.
eller kanske Niklasabstinens. något måste det ju vara!
det var jättebajsigt att gå upp imorse, Niklas säng är ju så mysig.
speciellt när han ligger i den :D haha.
nä nu ska jag hoppa i plurret! påtal om hoppa, det var länge sen jag verkligen HOPPADE i badkaret.
och typ plaska. jag ska fan göra det nu! helt ärligt! det kan ni ju föreställa er!
jag, hoppandes i mitt badkar som en liten treåring. hahahah. men inget snusk nu era pervon!

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: