Looks that kill.

2008-09-02 | 23:26:27 | 1 Kommentarer

Skulle sluta vid halv 12 idag, men Sara, jag och Lisa var på stan och glömde bort tiden till den sista lektionen så Sara och jag orkade inte stressa så vi gick hem till mig och lagade mat. pomme och cola, bra där haha. och JA, det heter pomme och inte jävla pommes! :D så säger vi iallafall här i härliga Norrköping!
sen åkte hon hem och jag åkte till Niklas.

Jess undrade vad det var för lotion som jag pratade om,
så därför slänger jag upp en bild på den.
sprid goda dofter till folket liksom!
 


har sovmorgon imorgon. till 20 i 10. sköönt.
ska nog sova snart, för även fast jag känner mig pigg, är jag utmattad.
av tankar och ren trötthet.
jag tycker det är jobbigt att se folk sårade och ledsna,
speciellt när jag är inblandad i det..
skitjobbigt.
sen har jag bråkat med mamma också,
men det är egentligen inget ovanligt..
jag är fan jämt sur här hemma.
varför är jag det?
jag vill inte vara det..

Cherry


Kommentarer:


2008-09-04 @ 18:30:05

Oj oj, nu blir det till att springa direkt å lukta på lotionen :P

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: