Look me in the eye

2008-09-08 | 23:40:27 | 0 Kommentarer

Haha läste Stallas blogg (lovelycherié.blogg.se) och var bara tvungen att citera.
(det handlade ju om mig! ;D)

Stackars Amanda fick dock lite mycket innanför västen och däckade runt ett inne på toan. Lilla Mandy spydde ute på terrassen typ tre meter från en av vakterna - aldrig har så många platser i sofforna utomhus blivit lediga så snabbt som då! Sen tog jag med henne in på toan och hämtade vatten åt henne innan vi ringde lilla Cherry en taxi. Hon lovade mig att hon inte skulle dricka så där mycket nästa gång - kommer du ihåg det Mandy? haha...


och nej, jag kommer faktiskt inte ihåg att jag sa att jag inte ska dricka så mycket nästa gång, haha!
men fy fan alltså. och att det var en vakt där xD omg.
lite pinsamt alltså.
usch usch usch.
och Isak som hade fått ett och annat om bakfoten, haha.
varför skulle jag göra något sånt liksom? :)

jag ska nog sova snart, kommer kännas konstigt att sova ensam.
blöh. jag sov asbra inatt. jag brukar sova rätt oroligt,
men inte inatt. för inatt hade jag världens sötaste bredvid mig.

Promise me you'll never go away
Promise me you'll always stay


Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: