Lights will guide you home

2008-09-19 | 21:21:46 | 0 Kommentarer

det blev läsk o chips tillslut! mohaha
och tanten i kassan var pratglad och pratade om hur kul hon hade när hon var i min ålder haha.
nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. kanske se nån film? undra om de är nån bra på tv..
annars får jag väl la se nån av mina egna. höhö. eller så kan jag testa massa olika frisyrer som jag brukar göra när jag har tråkigt! det är superkul. locka det, platta det, sätta upp det osv osv osv. så vet man kanske hur man ska ha håret imorgon.
fast jag är lite för trött för det känner jag. blir nog bara att ligga i sängen och göra ingenting..
eller just ja! skriva dagbok ska jag ju göra. har länge tänkt börja igen, men aldrig blivit av.
för man kan inte skriva allt här, tyvärr. vissa saker är för personliga. och för aggressiva eller ledsna.
så det får bli dagboken. ska bli intressant att läsa i den också.. men samtidigt jobbigt..

igår i bilen påväg hem från stockholm tänkte jag på allt som jag tycker om med baby niklas.
det ska jag skriva upp. och kanske våga visa för honom :$

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: