Let it roll

2008-09-25 | 16:12:29 | 1 Kommentarer

Alfred säger:
amanda och niklas sitter i ett träd p u s s händer där


Isak är söt han :'D

är väldigt tjejig nu dom sitter och målar naglarna,
både fingrar och tår. hoho.
hm, Martin sa att jag var gay häromdagen av nån anledning,
men minns inte vad >< ågh vad irriterande. det var också nått tjejigt.
jag är väääldigt tjejig.
snart är det One tree hill, gamla avsnitt. åh <3
älskar't.
nästa vecka börjar Grey's Anatomy, Desperate Housewifes och Ugly Betty!
längtar ihäl mig, specieltl efter Grey's. helt klart mitt favoritprogram :)
är jäävligt sugen på cola. kanske ska gå o köpa?
men vafan, varför säger jag jämt cola när jag i 99% av fallen köper pepsi? :P
hahaha illa. men liksom, cola är godast, men pepsi är billigare. och ibland är pepsi godare.
men aja, cola, pepsi. same shit typ säger vi.

vet inte vad jag ska göra ihelgen..
pappa och dom vill nog att jag kommer dit.. men liksom.
jag vill nog inte.. kanske filmkväll med tjejerna, eller utgång?
får se. kanske en lugn helg. eller så åker jag till pappa och stannar en natt ialllafall..

Cherry

Kommentarer:


Stalla

2008-09-26 @ 14:34:42

Joo det tror jag att den skulle! Aa den luktar jättegott! ;D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: