Just didn't drink enough to say you love me

2008-09-15 | 22:59:19 | 0 Kommentarer

"god kväll*  
 
 

spontant kollade jag på senast uppladdade bilder och var tvungen att se dina bilder..vad fin du är, uppfatta mig inte fel men vilka ögon och läppar så himla fint kombinerat med läppstiftet och allt.

ta hand om dig och låt ingen vara dum mot dig du är för vacker för att ta skit.

ha det bra

/en vän här på helgon."

Fick detta mail på helgon, och det gjorde hela min kväll typ.
från en 24-årig tjej, jättesött ju! lite omväxling från alla killar som skickar sliskiga mail.

Jag ska nog sova snart. är inte så jättetrött, egentligen,
men vill ändå soooova. men tråkigt att sova ensam .__.
fast imorrn kommer ju nusse. haha :D

Och jag börjar bli jääävligt trött på alla snokar-bdbs. blöööh.
stick liksom.

When the cold of the night has washed away
All I want is to wake in your arms


Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: