It's better to rise than fade away

2008-09-15 | 19:36:33 | 0 Kommentarer

jag måste bada och tvätta håret snart.
så mamma kan kolla igenom mitt hår.
måste hinna innan Idol också :O
streeeeeeeess.
jag är törstig :( och fryser om fötterna.
niklas säger att jag är pedofil bara för att jag tycker om småbarn :(
att dom är gulliga och inget annat ju!
sara brukar också säga att jag är det :(
och resten av tjejerna med. dumma dom som retas :(
speciellt efter Ålandsresan också haha.
det luktade bebis idag på spårvagnen.

imorgon kommer det en hamster hit! Dixie heter hon.
vi ska vara hamstervakt en vecka :D hohoho.
sen kommer Julia hit också, barndomskompis Julia alltså
(är hennes systers hamster vi ska va vakt åt)
ska bli kul att träffa henne igen :)
sen ska baby sova här och han är ju bra med hamstrar så han kan få klappa på den om han är snäll!
undra om hon bits :O hamstern alltså. niklas bits hela tiden.
niklas är en hon.
haha jag är trött ;(

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: