don’t blush when I rip you open

2008-09-13 | 18:36:52 | 2 Kommentarer

Pappas sätt att säga förlåt, antar jag, är att erbjuda sig att skjutsa mig om jag behöver och att ge mig pengar.
men jag ska väl inte klaga. men att låtsas som inget har hänt är jag rätt trött på..
Och det passar väldigt bra med skjuts, för jag ska till min allra bästa vän, Zoran. (Sara alltså)
var länge sen vi umgicks och jag saknar det :)
så jag fick en anledning att locka håret iallafall! haha.

och R.I.P mitt andra jordgubbsglas som jag hade sönder förut.. :(
nu har jag haft sönder båda! jävla skit. mitt favorit ju :(
fast jag har ju hajglaset..

och folk som inte har en aning om saker borde hålla käften :)

Cherry

Kommentarer:


2008-09-13 @ 21:19:42

hajglas? är inte du rädd för hajjar? ;O :P

2008-09-15 @ 10:54:14

well, jag vet att det kanske är fånigt att jag tar allt negativt folk skriver som personligt, men om du menar mig med det där sista så får du säga det :p

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: