Death and all of his friends

2008-09-19 | 22:29:34 | 0 Kommentarer

Those who are dead are not dead
They’re just living in my head
And since I fell for that spell
I am living there as well


Jag kan inte hitta min dagbok! pallar inte rota igenom hela rummet liksom :S
men har kollat där jag trodde den var o på några fler ställen. men icke! ingen dagbok.
skumt.

jag vill sova nu, för jag tänker för mycket och blir ledsen och det vill jag inte.
jag är ju fan glad! varför måste jag tänka på det som har varit.
granska varenda detalj, datum osv.
jag vill bara avsluta det kapitlet och gå vidare.
mot en ljusare framtid.
jag vill ju inte ens ha svar eftersom det kommer göra så ont!
så vad fan håller jag på med?
vill jag verkligen veta varför jag inte dög?
nae tänkte väl det.

inatt drömde jag att jag var nära att bli mördad. och gud vad många det var som var inblandade!
typ halva stan ville mörda mig, och mördaren ändrades hela tiden.
men det började med en viss person, som anlitade folk att mörda mig.
sen blev det min gamla barndomskompis, som näääästan högg mig med kniv,
men jag lyckades stoppa henne. sen blev mördaren helt plötsligt min klasskompis haha
och anledningen var att hon var kär i mig xD hahaha. typ att hon ville ha sex med mig och blev värsta arg för att jag inte ville.
hahaha. fast det var inte roligt i drömmen.. då var jag rädd.
och det var liksom flera personer som låg bakom det :O och den personen som var bakom hela skiten,
typ den som hade fixar personer att döda mig, ville inte döda mig för att hon var kär i mig om man säger så..
för innan det spårade ur med det där sex-grejen så var orsaken en heeeeelt annan.

oooh jag hatar att jag tar åt mig av allt folk säger!
liksom antar att allt skit är om mig och blir värsta paranoid.
palla! låt folk hata mig om dom vill,
jag vet att jag inte har gjort nått fel.
låt mig vara lycklig istället.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: