Blood in the cherry zone.

2008-09-12 | 20:20:58 | 2 Kommentarer

Eftersom att jag är osams med pappa, får jag åka spårvagn till Niklas.
skulle ju inte sitta helt fel med sjuts alltså.. aja.
inte mitt fel iallafall, det vet jag.
och så skriker han att han jobbar och sliter?
för vilka då? det vet vi nog båda två svaret på.
inte mig och martin iallafall.
och ger det honom rätt att bete sig så omoget?
jag hatar att jag aldrig klarar av att stå upp och säga ifrån,
utan istället börjar gråta och måste lägga på.
det har varit så sen han lämnade oss när jag var 12.
gråtgråtgråt så fort jag måste säga något jobbigt till honom.
det var länge sen jag tänkte på att jag saknar den han var..
nu gör jag det igen.

Kommentarer:


2008-09-13 @ 00:03:23

Sötnos =/ Jag finns här för dig om du behöver prata, det vet du <3

2008-09-15 @ 10:49:59

möh, låter precis som min pappa. Han har väl mer eller mindre "övergivit" mig och min lillasyster för sin nya familj..

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: