And every door I ever tried was locked

2008-09-20 | 10:50:15 | 1 Kommentarer

morning! (hahah)

Jag gick upp typ halv 10 idag :O mitt i natten typ ju!
men jag var pigg och kunde inte somna om så jag pallrade mig upp.
läste i dödsannonserna i tidningen och såg att tanten som jag har lyft på bår med pappa har dött,
sorgligt. men det var hon som pappa sa kunde dö när som helst, så det var ju inte helt oväntat, men ändå..

Jag får se vad jag hittar på idag. blir nog Hugo iallafall.. men jag vet inte.
lite småseg känner jag mig. blööh.
vilka av mina tjejor ska ut idag? :)

jag fick värsta shoppingsuget nyss.
men har inga pengar atm.
när jag får pengar, då jävlar!
då ska detta inhandlas:
  • mascara
  • eyeliner
  • kajal
  • läppstift
  • puder
  • strumpbyxor
  • stay-ups
  • (strumpebandshållare)
  • nya linnen
  • kjol(ar)
  • tröjor!
  • (hårfärg)
  • skivor
  • filmer

    mmm <3 sen lär det ju bli mer saker också :'D men inte för mycket skitsaker bara!
    haha lycka till med det :D
    Sitter och lyssnar på Coldplay och vill bara tillbakaaaaaaaa! det var så jävla bäst. går inte att beskriva.
    åhåhåhåh. haha glömde skriva att vi krasha bilen xD haha, eller ah, Cattis :D
    råkade paja backspegeln när vi skulle parkera och repa lacken lite ehe.
    3 tjejer på roadtrip, så slutar det liksom (Y) :D
    oh jag vill se Coldplay iiiiiggeeeeeeeeeen. Cricka liksom! ;D
    först hade vi lite sugiga platser, för det stog långa killar framför oss,
    då blev vi arga och skrek ashögt och asljust i deras öron :D mohahaha
    och jag låtsasspydde på killen framför hahaha. men inte lika bra som Niklas :(
    sen trängde vi oss fram och hamnade tillslut på 5:e raden och såg skiiiitbra!
    Chris Martins röst live alltså. gåshud!
    haha fan vad depp jag blev nu när jag skriver om det, vill tillbaka ännu mer då xD
    The Scientist unplugged på läktaren liksom <3
    mamma sa att i aftonbladet stog det att torsdagskonserten var mycket bättre, oh yeah liksom :D
    det var ju liksom då det var "originalkonserten". onsdagen var ju bara extrakonsert eftersom torsdag sålde slut.
    så på torsdagen var ju dom riktiga fansen som slet för att få biljetter liksom ;D och på onsdagen alla leftovers.
    MOHAHAHA.

    Cherry

Kommentarer:


2008-09-20 @ 18:05:11

jag ska ut. feeeeesta:D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: