Kickstart my heart

2008-10-23 | 21:03:33 | 0 Kommentarer



"jag har alltid vetat att jag inte
är värd någonting men
jag antar att jag hoppades att jag skulle ha fel
"

lite läskigt att tänka att det där är mina ord.
jag brukar läsa igenom mina gamla dikter/texter ibland,
och det gör mig ganska ledsen.
aja, skitsamma. intresseklubben antecknar typ hah.

jag har så jävla tråkigt att jag seriöst funderar på att gå lägga mig.
fast jag sov lite i eftermiddags.
imorgon hag jag historiaprov också, som jag missade när det var.
men det var tydligen inte så svårt.
slutar vid lunch imorgon också, skönt!
sen är det helg och LOV! äntligen.
fast mitt lov är rätt fullspäckat och jag har dessutom massa skoluppgifterat göra.
inte okej.

lyssnar på mötley nu, var ett tag sen!
lovelovelove.

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: