I'd give up forever to touch you

2008-10-07 | 13:42:17 | 0 Kommentarer

Hola.

var myspys dag igår med Sara. först väääldigt nervös och oroande, sen kunde vi andas ut
och satt och firade på min balkong med te och cigg. härligt med solen och så.
sen gick vi till stan och fikade. najs bajs.
mitt shoppingbehov gjorde sig påmint också:
  • leopardkofta
  • leopardörhängen
  • hårnålar
här kommer lite pics, enjoy!


  1. sara söt och jag på stan
  2. en liten sötkorv på min balkong
  3. fiiiika
  4. en nakenfis i badet! :O
  5. en glad skit
  6. en söt skit!
  7. pose bitch!
  8. sara fikandes på kupolen. ljummen milkshake och dyrt och rinnigt wienerbröd = inte okej.
  9. leopard ftw or what
  10. sara provade fin klänning på cubus som hon även köpte :)
  11. jag @ skolan
  12. blev en till liten fikapaus på min balkong idag. sara är ju bara för söt :')


    och idag är det en månad med baby <3 han är bäst och jag älskar honom.
    jag kunde inte vara lyckligare. :)

    Oh yeah, your skin and bones,
    Turn into something beautiful,
    You know, you know I love you so,
    You know I love you so.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: