Under the Gun

2008-10-02 | 16:50:56 | 0 Kommentarer

Toodles.
blev en runda på stan idag också, med sara bus.
köpte två bilder, en på marilyn monroe och sen denna:


lite dålig kvalité kanske, men aja.

tänkte även köpa detta nattlinne!
men måste hålla i pengarna .__.
fast jag viiiill. 199:50 :- på Cubus.


shorty shorty ;D
vad är det med mig och blå nuförtiden alltså :O
haha, typ dras till den färgen, just den nyansen.
jag menar, kolla bara på dagens outfit



blir lite dagbok i bilder idag,
för tog kort på Vickys smexiga tatuering också :D
skitsnygg blev den :)
lite dålig kvalle eftersom att det är mobilbild,
men kan sno en bättre bild av vicky om hon laddar upp nån.

och här har ni snyggingen själv, FRAMIFRÅN bilden är ifrån i tisdags när vi skrev uppstas på svenskan, men jag och vicky flummade mest höhö.

nu ska jag gå och samla mod för att klippa luggen!
wish me good luck!

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: