Stay if you wanna love me

2008-10-30 | 20:18:59 | 0 Kommentarer

jag är förkyld = inte okej. hostig som fan och heees. buä :(
jag som ska på resturang med släkten och sen halloweenfest på lördag,
men jag skiter fan i om jag fortfarande är sjuk då haha :P
mormor och morfar firar bröllopsdag på lördag, därför är det middag :)
guldbröllop är det, alltså 50 år! inte illa. tänk att vara en person trogen så länge.
mormor var lika gammal som jag när dom gifte sig och fick min moster, gulp!
men ack så romantiskt det kommer bli. champagne och hela tjottaballongen. hoho.
sen är det halloween fest i äggspång med min baby.

inatt har jag drömt massa mardömmar och vaknat flera gånger.
inte kul alls. men tur att jag hade niklas bredvid mig för då kändes det mycket bättre.

idag har jag umgått med min syster Julia :)
mycket trevligt.
pappa, Juiia och Nellie kom och hämtade mig hos Niklas i förmiddags.
då åkte vi och hämtade Martin och sen drog vi ner på stan.
och åt... MCDONALDS! JAG! som HATAR det .__. men det var 4 mot 1 :(
så jag tog nuggets, dom var faktiskt goda. men pommen.. (ja i den här stan säger vi pomme och inte pommes! deal with it) nae usch! så pappa fick den.
sen delade vi på oss, jag och Julia shoppade loss lite.
jag köpte: två linnen (en jävla massa rea så fick dom båda två för 49:50 :P assnygga), en marilyn monroe poster- SKITFIN!, och ett makeup-kit med ögonskuggor och rouge. sen gick vi och hyrde Evan den allsmäktige på ica för 25 spänn och köpte godis och läsk och gick hem till mig.
men vi orkade inte se klart filmen (jag har sett den förut) så vi gick tillbaka till stan en stund och sen åkte hon hem :)

nu sitter jag har, nybadad och varm.
och ensam. och hostig. och törstig.
.. och gnällig? :P

ska lägga mig tidigt idag tror jag.
är trött och rastlös.
och uttråkad.
imorgon kommer studiebidraget så då ska jag ner på stan och shoppa ännu mer :P

take care
Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: