Nolita Fairytale

2008-10-02 | 21:59:46 | 1 Kommentarer

hm. weird känsla. känner mig helt plötsligt typ, ledsen :S
dunno why. aja.
skönt att det är fredag imorgon iallafall.
jag har druckit cola 3 gånger idag. HAHA.
beroende? hell yes. alla dessa ovanor jag har alltså, fy.
snart kommer jag väl end up tjock och ensam. BLÄ
ska nog sova snart, är trött och har inte så stor lust att sitta här.
kanske ska fortsätta fixa lite i rummet, flyttar och byter plats på bilder och planscher och så.
får se om jag orkar. annars blire sängen <3

If I tell you my truth
Am I getting through?


hittade ett youtubeklipp på en tjej från norska talang, hon sjugnger den svenska sången Gabriellas sång och fan vad jag fick gåshud! omg, hon är liksom 12 år! och är jättesöt! åh :')
check her out.

Cherry

Kommentarer:


2008-10-04 @ 19:37:22

Paniiik vilka rysningar man får :S :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: