Låt den rätte komma in

2008-10-22 | 18:23:18 | 1 Kommentarer

"Du har ett starkt kärleksförhållande som kommer att hålla länge och minnena kommer att vara förevigt."
ja man får väl hoppas? :)

har pluggat lite nu iallafall. hoppas hoppas jag får g!
pleeeease liksom.

jag vill se Låt den rätte komma in så jävla bad!
vi läste boken på svenskan och den är, efter The Dirt, den bästa bok jag har läst.
den bästa skoluppgiften jag har fått. är jättesugen på att läsa den igen.
filmen har premiär på fredag, men jag är pank :(
får la vänta. den verkar jätteläskig när man ser trailern!
nästan så man inte kan tänka sig att man har vågat läsa boken! :P
men som sagt, det är mitt bästa boktips!
har en annan bok av samma författare, Hanteringen av odöda, den ska också läsas inom en snar framtid.

Cherry

Kommentarer:


Jess the Mess

2008-10-22 @ 19:59:19

Jag är oxå himla sugen, iiih ^^

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: