Hands on me

2008-10-11 | 19:06:24 | 0 Kommentarer

jag har blivit lite dålig på att blogga.
det händer så mycket men det blir så mycket att skriva då :P haha
spenderar nästan alla mina dagar hos baby, har inte sovit i min egen säng sen förra torsdagen haha!
eller jo, sov lite middag förut :P
och en natt sov jag hos sara söt :) resten hos babe. myspys!


jag hatar att jag får skuldkänslor när jag mår såhär bra,
för jag vet att inte alla gör det..
och det gör ont att se att vissa har svårt att släppa taget..
för jag känner igen det så väl.
men jag ska sluta tänka på det.
för nu när jag äntligen inte mår såhär bra tänker jag inte låta något förstöra det.

nu ska jag sminka mig osv och lite senare bär det av till nusse tuss!

Ciao!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: