Good sister/bad sister

2008-10-31 | 14:08:03 | 0 Kommentarer

hola.

hemma från stan nu. drog med mig lillebror iaf, men han blev inte långvarig.
pappa ringde och hade jobb till honom, så jag fick gå alone :P

jag köpte:
  • lösögonfransar
  • faketatueringar som ser ut som sår
  • röd ansiktsfärg
  • 2-pack stay-ups
  • 3-pack strumpbyxor
  • svart nattlinne som man kan ha som klänning, skitsnyggt!
  • chokladask till mormor och morfar
  • presentpåse att ha chokladasken i :P

    kom på en sak som hände igår när jag och julia skulle gå tilbaka till stan.. en snubbe som var typ 40 stannade oss och ba: tjejer, ni skulle inte vilja följa med mig hem ikväll och värma mig lite? det är ju så kallt ute och ni är ju så söta.
    jag ba nae skulle inte tro det, och så gick vi vidare. haha omg. creep.
    och julia var så söt, det satt tre killar i typ 20-årsåldern på en bänk på stan, och julia ba: shit vad dom kollade på dig när killar kollar på dig skäms jag också, eftersom att jag går förbi. haha gulleplutt.
    vi ska äta pizza idag, haha lyckat när jag sa till mig själv inatt att jag ska sluta vara så onyttig :P äh vafan.
    jag är bajshungrig, har inte ätit frukost. måste vänta på att martin ska komma hem! jobbigt.

    Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: