Friday I'm in love

2008-10-03 | 16:28:01 | 1 Kommentarer

Yo.
vi fick vårat skolfoto idag, så jävla bäst :'D
skräcktema, mmm <3
mina vänner har scannat in det så tattar av dom sen och lägger upp här.

idag har det blivít lite mer shopping :D
bh och matachande trosa höhö. red hot!

ljag har upptäckt Vanessa Carlton nu.
först när 1000 miles kom ut lyssnade jag sönder den,
och sen för ett tag sen laddade jag ner två till låtar med henne.
opch sen häromdagen laddade jag ner några fler,
och hon är ju skitbra :O
trodde hon var lite, vad ska man säga, inte min stil?
men hon är ju skitbra, låttexterna också!

"Little arms around my neck
And a dying girl whispers in my ear
Tell me now can you feel it?
I've been keeping company with a ghost
She comes to me like a piece of summer
She comes to me on the days when I need it most
"

och jag fick världens sötaste kärleksbrev av min pojkvän idag,
kan det bli bättre?

Cherry

Kommentarer:


2008-10-04 @ 14:22:54

hihi jag såg din syrra på stan

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: