dreams

2008-10-31 | 14:13:00 | 0 Kommentarer

inatt drömde jag mardrömmar igen.
minns speciellt en, kom o tänka på det nu.
vi skulle åka på husvagnssemester eller nått shit med pappa och familjen,
och vi skulle vara borta skitlänge, och det ville inte jag. och det skulle typ vara asdåligt väder så då frågade jag pappa vad vi skulle göra när det var så dåligt väder. då blev han skiiiitarg på mig och sa att jag ifrågasatte allt. usch vad läskigt det var för han var verkligen asförbannad! tur att det bara var en dröm... blä.
har vaknat flera gånger inatt, säkert för att jag är förkyld också.

jag saknar förövrigt my man. jättemycket.
vet inte vad jag skulle göra utan honom.
jag älskar att vara såhär lycklig :)

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: